2011-09-03
 21:39:15

Tråkig Lördag :(

Är lika uttråkad som jag var igår kväll :(

sitter och tänker på en massa goda kakor , hitta en packet med ballerina kladdekaka vanilj i skafferiet som jag ska öppna snart :) har ett exstremt sug efter choklad ?konstigt NEJ , har ju försökt att va nyttig denna veckan med en massa nyttiga rätter varje dag , men har tyvärr inte fasnat för någon av dom :(

saknar min gammla kropp sååååå smal jag va innan de är helt sjukt , typ när jag gick i skolan va jag jätte smal.
Varför kan jag inte få va så smal igen?Nej för jag sitter och trycker i mej en massa onyttigt, men de gjorde jag innan också men ändå gick jag inte upp i vikt varför just nu?
Jaja jag ska iallafall ta tag i de , och skärpa mig .
Tänkte börja träna på gym , men har ingen jag kan träna med , men får tjata på mamma att vi måste göra de.



så här smal vill jag vara igen! GEE MEJ!

nej nu ska jag sätta igång ett avsnitt av gossip girls ( älskar den serien)

Trevlig Lördag <3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: