2012-01-03
 18:18:24

Nytt år nya tag :)

Nu hade jag tänkt att jag skulle börja blogg igen , blev väldigt inspirerad av en film jag såg igår som heter Julia och Julie som handla om en känd kokerska heter de väl när de är en kvinna , och hur hon börja med att laga mat , sedan handla de om en annan kvinna som älska att laga mat så hon börja blogg om att göra alla recepten i den andra kvinnans kokbok under ett år. Sjukt bra alltså :) Så nu är jag inspirerad av att börja blogg om något speciellt inte bara om mej själv och mitt liv utan nåt annat eller kanske om mat :P vem vet vad jag kommer på
men nåt ska jag iallafall komma på :)

Iallafall Jul och Nyår var jätte bra var med familjen så de kunde ju inte bli bättre :D

Jag gjorde 3 olika blomserarrangemang som jag tänkte lägg ut bilder på :) som jag är väldigt stolta över :D


va tycker ni?????


Camilla

Hej Emma! Jättefina blomsterarrangemang! :)

Kul att du börjar blogga mer och mer!

Kramis <3


din moster kristin

duuu va fina de blev förtsätt så !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: