2012-01-08
 22:19:44

God kväll :)

Jaha, Felicia sover och Robin är på jobbet och jag hemma i min ensamhet :(
Linda va här en runda innan och vi gick till affären och handla lite , ångrar nu att ja inte köpte nåt gott jag kan äta men handla bara nyttigheter och de är ju bra förvisso för vi har ju bestämmt att vi ska börja va mer nyttiga och gå ner i vikt :D och de vill jag verkligen hålla också :D

Känner mej som en jävla tjockis som bara sitter och tänker på onyttiga saker :(

vill vara lika smal som jag va för typ 4 år sedan , får hoppas att jag kan gå ner lite iallafall :D

Nej nu ska jag kolla fortsättningen på filmen på 4an :D
Sov gott <3


Elin

Är du intresserad av hår är min blogg perfekt för dig! Hårtips och vård och fin inspiration! Välkommen in :)



PUBLICERAT: 2013-04-26, 23:29:20 | URL: http://ytligt.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: