2012-01-08
 12:56:28

Söndag sååå tråkigt....

Jahaappp sista dagen Älskling jobbar i natt eller natten :P och sista kvällen jag sitter ensam fram till onsdag kväll :( hatar verkligen att va ensam :S finns nog inget värre , ibland kan de va skönt att va lite ensam men de räcker med typ 2 timmar eller nåt...hade gjort vad som helst för att Robin skulle jobba dag och INTE natt ...

Jaha idag ska vi äta kassler som jag ska steka lite så den blir varm med potatissallad , längtar redan :D haha
tror jag är beroende av mat eller nåt..Äter ju fan hela tiden och om jag inte äter så tänker jag på mat haha ..
Iallafall jag har börjat läsa sockerbomben som handla om att man har socker beroende och de tror jag att jag verkligen har så när jag har läst klart den så tror jag de blir att sluta helt med socker :) (om det går). Min moster har gjort de så hoppas verkligen att jag ska klara det också..

Nej nu ska jag kolla lite tv , Lillan sover lite så ska njuta lite av lite lugn och ro ensam...

Hoppas ni får en bra söndag hej svejs :P


Bodypalace

=)



PUBLICERAT: 2012-01-08, 14:14:04 | URL: http://bodypalace.blogspot.com
Amanda

Fin blogg! Allt bra med dig då?



PUBLICERAT: 2012-01-08, 15:33:20 | URL: http://amandapanda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: