2011-09-04
 10:00:02

jag vill sooooova!!

Felicia vakna redan kl 6 imorse , då fick hon mat och somna om till kl 8 , men vi gick inte upp från och med lite över 9 , efter som jag älskar att sova ;)

hade kunnat sova mer , men efter som den lilla loppan inte ville de så då fick vi gå upp.
Titta lite på disneydags men bara på dom roliga teknade , för de sista programet är så löjligt och dom teknade figurerna ser så himla konstiga ut

Eller va tycker ni???




Jag tittar ju hellre på lilla sjöjungfrun ;) det är ju riktig teknad :D


Är ganska hungrig så ska nog gå och fixa lite frukost :) Felicia sitter i babysittern och hoppar och gör sina små söta ljud :D man kan inte förstå att så mycket ljud finns i en så liten kropp :D

nu ska jag dricka min efterlängtade Kaffe latte :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: