2011-09-02
 17:49:00

Helgen :(

Jaha då va de Fredag kväll och jag är ensam hemma , ja felicia är ju här men hon ska ju sova om någon timme ( hon sover lite redan).

tittar på på tv just nu funderar va jag kan göra här hemma ikväll men vet ej va jag kan göra , eller de finns en himla massa att göra men har ingen ork eller lust att göra de alls :S

Känner mej allmänt depig just nu vet ej varför , kanske för att jag ska va ensam hela helgen och kommer bara sitta här i soffan och inte göra ett piss..
Men de går väl över ..

Hade gärna velat va en av dom tjejerna som bloggar en massa hela tiden , så hade jag kanske inte kännt mej så ensam just nu och kanske kommit på nåt roligare att skriva om ..

Innan Robin åkte till jobbet var vi på jysk för att titta på ett soffbord dom hade i tidningen på kampanj. Men de va en sån ny vara så den va inte ens upp plockad så man kunde se hur den såg ut så vi får åka dit när dom har fixat de men sjukt snyggt är de (hoppas verkligen att vi köper de )


Detta tjusiga soffbord :D

Sedan har dom så sjukt snygga vitrinskåp där med som jag också vill ha men de får nog bli när vi väl har flyttat ..
men kan ju allltid visa en bild på de ;)

detta tjusiga vitrinskåp :)

nej nu ska jag mysa med mitt hjärta som vakna efter sin lilla powenap :D
ha en mysig Fredag <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: