2011-08-31
 10:53:25

God morgon/ förmiddag!

Idag vakna lilla loppan redan kl 7 försökte få henne till att somna om men de gick inte så jätte bra :( så fick gå upp och göra vällning och sedan se om hon somna på de men nej då, hon börja leka och sånt , sen när Robin kom hem lite över 8 så va hon fortfarande vaken , jag va sjukt trött och mådde piss , så försökte lite med nappen men nejdå den lilla damen ville bara leka , men till sist somna hon :) och vakna kvart över 9 och så då fick vi gå upp :)

nu sitter vi igen och tittar på sjunde himlen , jag och felicia (hon sitter i barnstolen och hoppar).
Tror jag aldrig har varit med om någon som är så himla morgon pigg och glad på morgonen direkt när hon vaknar, de är mysigt men jag som inte är morgon pigg vill gärna sova lääänge ju..

ska göra lite gröt till snuttan nu ha en bra dag :)


Tina

Verkligen orättvist att de kan hoppa upp och vara vandrande solar på det viset!

Här måste vi gå upp 7 för att få Emilia till dagis, men den hinner aldrig ringa för de vaknar halv 7 ändå! Tur de är glada som sagt :)



PUBLICERAT: 2011-08-31, 11:04:27 | URL: http://storafinafamiljen.blogspot.com/
Stephi

Du får ju uppdatera i din "info om mig"



PUBLICERAT: 2011-09-01, 23:17:01 | URL: http://storkmamman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: