2009-12-01
 12:46:01

tisdag!

då va de tisdag igen . nu är jag snart påväg till jobbet igen , va hemma igår för jag mådde inte så bra , hade ont i kroppen och va helt sluto och sen fick jag migrän..hade ju problem med tåget i Söndags så jag skulle egentligen va hemma kl 7 men va hemma kl 23 :(

för tåget gick inte mellan Malmö och Höör , så va tvungen till att ta ersättnings buss till höör men de tog ju tid innan den kom och sen gick inte tågena från höör så tog tåget 22.22 :( va sjukt drygt :S

Fick mina smycken i Söndags med :) längtar tills jag ska få använda dom :) ska lägga ut bild på dom ikväll tänkte jag :)

nej nu ska jag äta klart :) ha en bra dag :) hörs ;) <33


Stephanie

Knasig dröm :)



Titta gärna in på min blogg. Har just nu en Julkalender, där man varje dag kan vinna fina julklappar... bland annat smink, smycken och presentkort http://www.steffi.se/category/stephanies-julkalender/



PUBLICERAT: 2009-12-01, 13:32:35 | URL: http://www.steffi.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: